Pokyny k vrácení zboží, reklamace a servis

VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNÍ

Vážený zákazníku,

Víme a chápeme, že někdy vám určité věci nesednou. V tomto případě je možné vrátit zboží do 14 dnů. Avšak musí být nepoužitý, nepoškozený umístěný v původním nepoškozeném balení a zabalený tak, aby nedošlo k jeho zhenodnocení a poškození,

Spotřebitel je zodpovědný za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku zacházení se zbožím nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Pro základní zjištění vlastností a funkčnosti zboží nesmí přesáhnout pravidla vyzkoušení zboží jako v kamenné prodejně.

Příklad 1: Objednáte si mini krepovačku. Po obdržení balíku ji opatrně vyjmete z balíku. Už na pohled se Vám může zdát, že je opravdu malá, než jste si představovali. Nejdete ji tedy používat na sobě, ale kontaktujete prodejce, že Vám zboží již z pohledu nesedí a chcete ho vrátit.

Příklad 2: Objednáte si strojek a již po prvním chycení do ruky a zjistíte, že je příliš těžký nebo po zapnutí má silné nebo slabé vibrace, případně při síťovém ke zjištění jeho vlastností není třeba ani rozmotávat jeho kabel, což již může evokovat známky použití. Pokud Vám některá z těchto možností vadí, zboží prosím nepoužívejte.

Vrácené zboží vždy kontrolujeme pod kamerovým záznamem a důkladně kontrolujeme zda nedošlo k jeho použití nad rámec parametrů, zda nevykazuje známky poškození obalu.

Stáhnout vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy


REKLAMACE

Rovněž chápeme a neumíme vyloučit jestli se něco nezkazí. Bohužel už nežijeme v době kdy produkt vydržel i 15 let.

V každém případě prosíme, zachovejte „chladnou“ hlavu, snažíme se vždy vyřešit vše rychle a efektivně, nikdo není povinen poslouchat urážky do telefonu jako někdy dostáváme.

Avšak vy jako zákazník máte také určité povinnosti jak uchovat a mít k dispozici 2 dokumenty:

  • Originální záruční list - kde je ručně vypsáno datum prodeje, podpis a razítko prodejce, výrobní číslo
  • Číslo faktury (8 místné) nebo objednávky (6 místné)

Máte-li všechny tyto dokumenty, nás můžete kontaktovat výhradně emailem (ne instagram a facebook - to slouží pro reklamní účely, nikoli pro reklamace).

Na email nám můžete poslat fotky případně video. Někdy umíme reklamaci nebo menší závadu vyřešit jednoduše is vámi v pohodlí domova (např. povolená střihací hlavice zapříčiněná vibrací nebo nedostatečnou údržbou).

ADRESY: 

Vrácení zboží nebo reklamace nám můžete poslat 3 formami, necháme na Vás co je pro Vás výhodnější a rychlejší:

  • Pošta na adresu:

BarberServis - Dubková 1205, 02055 Lazy pod Makytou

  • Packeta výdejní Místo:

BarberServis - Dvory 1933/20, 020 01 Púchov Sportaktiv.

Uveďte prosím telefonní číslo: +421910742063 a email: info@kadernickyservis.sk

  • Packeta kurýr:

BarberServis - Dvory 1932/18, 020 01 Púchov

Uveďte prosím telefonní číslo: +421910742063 a email: info@kadernickyservis.sk